من در دیالیز 4 ماه است اما بدون امداد باید چه کار کنم
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

من در دیالیز 4 ماه است اما بدون امداد باید چه کار کنم

من در دیالیز 4 ماه بوده است، اما هیچ تسکین باید چیکار کنم؟ در واقع، برای بسیاری از بیماران بیماری کلیه، دیالیز در تسکین علائم کمک کننده است. اما برای برخی از افراد ممکن است آنها می تواند از آن نیست کمک، پس چه باید انجام می دهند؟

بیماران باید چه کار اگر آنها حساس به دیالیز نه؟

در واقع، دیالیز است تنها انتخاب برای بیمار بیماری کلیوی نیست. برخی از درمان های جایگزین دیگر مانند پیوند کلیه و طب چینی می تواند آنها را زنده بهتر بدون دیالیز کمک وجود دارد. برای بسیاری از بیماران مبتلا به پیوند کلیه آشنا هستند، من نمی خواهد به آن بیش از حد در اینجا. همانطور که برای طب چینی، من می خواهم به معرفی پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به شما، آن را به یک ترکیب کاملی از طب سنتی چینی و تکنولوژی مدرن است. با کمک آن، افرادی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند می تواند شانس زندگی مانند یک فرد عادی. برای افرادی که در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی هستند، آنها ممکن است شانس بازگشت به زندگی عادی از دست بدهند، اما آنها هنوز هم می تواند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز داشته باشد.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان نسبتا جدید برای بیماری مزمن کلیه است که در درمانگاه ثابت می شود موثر و راحت است. این می تواند نشانه هایی مانند فشار خون بالا، تورم، پروتئینوری، هماچوری از بین بردن. عوارض کنترل مانند کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی. آنچه مهم تر است، می تواند کمک به تعمیر خسارت کلیوی، تا که به جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه است.

از بالا ما می توانیم می دانیم که برای بیمار بیماری کلیوی که در حال دیالیز اما هیچ تسکین زیاد است، آنها می توانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان درمان جایگزین را انتخاب کنید. اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: